Adrenalínový den

6. listopadu 2017 v 14:43 | Kitty |  Zmetky a zlomyslnosti
Některý den jakoby vyjadřoval téma minulého týdne - BOJ...



Od rána mě zaplavuje bojový adrenalín, páč ho mám hodně potřeba. Ale než se svěřím, čím mě rozčilují instituce, dám sem jednu tajenku z osmisměrky. Ta mě dnes aspoň rozesmála Usmívající se


Vypráví námořník ve společnosti:
"To já když jsem se vám plavil po jižních mořích, tak to jsme jednou takhle zakotvili u nějakého ostrova, a tak teda hurá na souš, já pak jdu večer po pláži a vidím tam na hromadě písku sedět takového divného ptáka. Ten pták tam snášel krychlový vejce a mluvil!"
"Óh!" - zahučí to ve společnosti, načež se jedna dáma zeptá:
"A co říkal ten pták?"
"No co asi? JAUVAJS!"




A teď si dovolím si ulevit od napětí. Jsou to dnes hned dva PŘÍPADY Křičící

***********************************************************************************************************************
TERMÍN PRO POKUTU

1. listopadu jsme zajeli do prodejny O2 do Třebíče vyřídit si nový tarif pro hospodářův mobilní telefon. Už dávno provolá jen maličko, SMS neposílá, prostě paušál vyloženě nevhodný. Ujala se nás paní, hospodář přes její telefon vyjednal jen změnu tarifu (vyloženě VIP tarif, o stovku menší, 49 kaček včetně DPH). Za změnu ale musíme zaplatit pokutu za nedočerpání úvazku, s čímž jsme souhlasili. Odjeli jsme spokojení: nový tarif bude platit od ledna 2018 bla bla bla. A dnes?
Překvapený
Poštou přišel dopísek z O2 s vyměřením pokuty. Jejich slovy: "Jistina na smluvní pokutu k telefonnímu číslu XXXXXXXXXX - 501 Kč". Ti si pospíšili! Ale jo, nějakou pokutu rádi zaplatíme. V duchu souhlasím - co se dá dělat, nakonec ušetříme asi 1500 kaček a od toho ledna bude platit jen to, co provolá nad částku 49 kaček. Dopředu platíme předplatek, ze kterého nám postupně sráží co je třeba. Pohoda, klídek, tabáček. Ale jen do té doby, než si všimnu:

Datum splatnosti: 01. 11. 2017
Datum vystavení dokladu: 01. 11. 2017

Vidíte správně: tučně je tam uvedeno, že se musí ZAPLATIT v den sjednání transakce!!! Koukám nevěřícně, koukám furt, ale mozkem mi projíždí žhavý drát: bacha, to přece není možný?! Složenka k zaplacení pokuty přišla poštou za 6 dní, jak by mohli chtít (bez upozornění), abychom zaplatili hned tehdy a tam v prodejně?

Nažhavila jsem drát na "*11" a po kolotoči přepojování mluvím s operátorkou. Naštěstí skoro okamžitě pochopí, o co jde. Na základě VS (variabilního symbolu) ji navedu na problém data zaplacení přiložené složenky. A dozvím se, že to je chyba, že od doby jednání je lhůta na zaplacení 30 dní. Tedy mělo být 01. 12. 2017. Omluva, moje ulehčené kývání hlavičkou - není problém! Aspoň že tak. Jsme lidi, chybička se může vloudit. "Vyřízeno k dennímu pořádku!"

*************************************************************************************************************************
PŘEDPLATEK

Jak už jsem se zmínila, časem se zaplacený předplatek vyčerpá a vznikne drobný nedoplatek k zaplacení za telefonní hovory. Máme to domluvené tak, že po obdržení vyúčtování s nedoplatkem hned posíláme částku 1000 korun jako předplatek, ze kterého potom finanční oddělení nedoplatek zaplatí a zbytek zase postupně odečítají k hrazení protelefonované částky.

Je v tom drobný háček (a dnes se projevil). Složenku s tisíckou jsem poslala 25. 10. 2017, ALE neposlala jsem mejla na: "platby.parovani@o2.cz"! Tam totiž avizuju odeslanou složenku s uvedením VS a ofoceným ústřižkem, aby paní na té adrese spárovala předplatek 1000 korun s částkou nedoplatku. Následně mi pošlou SMS nebo mejla s údajem, že předplatek došel a vše je zaplaceno.

Dnes (zase DNES!) mě napadlo nakouknout, jak to je. Zatím jsem totiž nedostala SMS s hlášením, že částka předplatku byla připsána a dloužek uhrazený. Najedu na "Moje O2" a vidím, že "VŠE JE UHRAZENO". Ve výpisu transakcí ale taky vidím, že tam není nikde uvedeno, že připsáním předplatku vznikl dost velký přeplatek. Mělo by to tam být - a nebo možná (uvažuju), že zatím nemají zpárováno! Fotím tedy složenku, píšu mejla na "párování" a v textu si meju hlavičku. Měla jsem jim o tom napsat, aby to paní snáz našla. JENŽE!

Jak to tedy, že částka k úhradě je ČERNÁ, tedy je zaplaceno, ale nepřišlo mi upozornění na přijetí předplatku? Možná jsem měla počkat na odpověď z "párování", že tu tisícku dostali a už odečetli - a nebo, že ji ještě nenašli. Mohla jsem. Ale dnes jsem prostě musela mít jasno. O termínu zaplacení smluvní pokuty za odstoupení od paušálu i o tom, je-li drobný nedoplatek opravdu zaplacený a že předplatek v pořádku došel. Dnes jsem prostě měla jednou "úřadovací den" Plačící

***********************************************************************************************************************

Asi to tak máte občas taky, že? Je potřeba se starat dřív, než (případně) dojde k nejhoršímu. Pokud to vychytáte včas, můžete klidně spát. Je líp dřív, než... Úžasný



Se svými dnešními zážitky se vám svěřila

Kitty
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Danka2 Danka2 | E-mail | 6. listopadu 2017 v 14:56 | Reagovat

Tohle normální člověk nechápe.02 to je opravdu pro tvrdé povahy.Přitom je člověku z toho smutno,co na této službě pracuje lidí,kteří se divý,že vy po nich něco chcete.Dana

2 Kitty Kitty | Web | 6. listopadu 2017 v 15:05 | Reagovat

[1]: Je opravdu potřeba být pořád ve střehu a v mozkové kondici. Něco zanedbat a hned může být neřešitelný problém. Ono někdy to tak vypadá i když člověk problém nepodcení. Jako dnes.
Ale znám se: čím je na mě vyvíjený větší tlak, tím jsem produktivnější. Tak to bylo i když jsem ještě v učilišti nebo v nářaďovně frézovala. Líbilo se mi mít na frézovacím stole hodně velkých špón a dobře provedenou práci. Dnes taky ;-)

3 Kitty Kitty | Web | 6. listopadu 2017 v 15:22 | Reagovat

[1]: Trošku se omlouvám, je v tom víc autorské licence než že by na nás byli nějak neslušní. To jsem celá já - musím mít pořád nějaké vzrůšo. Ale na co by bylo nějaké unylé psaní o tom, že je všechno "jakž takž", když zrovna není? Třeba se někdo poučí a taky si dá takový tarif, když už jsem to zde prokecla. Ti, kdo volají málo a neumí ani napsat SMS :-P

4 MarijaKes MarijaKes | E-mail | Web | 6. listopadu 2017 v 15:26 | Reagovat

Jsem docela v pasti. Takto postavená služba mi přijde naprosto nevhodná pro klienta. Nejen, že musíš stále něco sledovat, ale oni tvoje peníze mohou úročit do doby než je provoláš. To je tedy lepší nemít žádnou službu a kupovat si kredit. I když O2 za 200,- Kč kreditu prodlouží platnost SIM karty pouze na půl roku. T-mobile na 1 celý rok. Takže manžel má vlastně předplacený kredit 1000,- Kč. to je teda síla. ;-)  :-(

5 Kitty Kitty | Web | 6. listopadu 2017 v 16:26 | Reagovat

[4]: Chtělo by to vysvětlení. Ty předplatky jsou naše rozhodnutí, jen naše, nikdo nás do nich netlačil. Víme, že je dotujeme, umožňujeme to úročit, ale jsme "prostí lidé", bez účtu a bydlíme pod kopcem, kde špatně přijímáme signál T-Mobile. Jinak už bychom byli u svého poskytovatele internetu, kde je volání za 50 Kč/měsíčně. Měla jsem tarif ZERO, kde jsem bez paušálu platila jen co jsem provolala. Zrušili ho. Nabídli postupně víc paušálů, až jsme teď chtěli přejít na dobíjení karty. Zkusíme co hospodář-nemanžel vyjednal, já bych se tak snadno zlomit nedala. Zkusíme a uvidíme. Případně třeba už se polepší T-Mobile. Máme ale přízeň všechny u O2, vzájemně výhodná volání. Já svůj tarif využiju na stopro, volné minuty, SMS, já neměním ;-)  :-D

6 Kitty Kitty | Web | 6. listopadu 2017 v 16:28 | Reagovat

[4]: ... a já sleduju nadšeně všechno, nedělá mi to potíže. Nakonec - o čem bych pořád psala - pod kopcem

7 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 6. listopadu 2017 v 16:41 | Reagovat

Dost nepřehledný, ale jak Kitty píšeš - jsi stále ve střehu ;-)To by pro mě nebylo, ale každý dle svého.
Můj názor názor na tarify a služby operátorů - jsou nekřesťansky drahé :-(
Vtip na 1*** :-D

8 Kitty Kitty | Web | 6. listopadu 2017 v 17:00 | Reagovat

[7]: Když vidím ty palety, co mladí dávají za telefonování (ale oni v tom mají v mobilech i internet a stahování dat), ježí se mi všechno. Já si užívám, že si dokážu ohlídat i to málo, co si vydedukuju a vyBOJuju. A jak říkáš - nadšeně!
Vtip byl tak úderný, že jsem ho chtěla dát jen samotný - takto aspoň utlumil míň příznivé zprávy :-)

9 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 6. listopadu 2017 v 21:56 | Reagovat

Ten vtip je opravdu výborný...
O paušálech mi nemluv. Já mám nejmenší možný u Vodafonu, ale každá minuta navíc se počítá, takže běda pár minut navíc, už to stojí vís. Já ale na to raz dva tři...pořád říkám, šetrný být člověk může, ale v našem věku...do hrobu si nic nevezmu... ;-)

10 Alka Alka | E-mail | 7. listopadu 2017 v 9:25 | Reagovat

Já pro změnu řeším innogy (jsem tam s plynem, byť malé písmeno v jejich názvu mě irituje - a jsem u nich od doby, kdy byly SČP, pak RWE, teď to innogy), která mi nabídla výhodnější smlouvu = ušetřím ročně 310,- Kč (platím téměř 10 000,- tomu říkám rejže, teda pro mne!!!)a ještě mi telefonicky sdělili, že dodatek smlouvy mi poslali v září. V tom případě netuším, proč je s datem 01. 11. 2017. :-!
Leč řekla jsem si, že se nasrat nedám! :-P

11 Kitty Kitty | E-mail | Web | 7. listopadu 2017 v 11:00 | Reagovat

[10]: Těch vadných termínů "01. 11. 2017" je nějak moc! Příští rok si na tu jedničku a jedenáctku dám předem pozor! ;-)

12 Alka Alka | 7. listopadu 2017 v 11:34 | Reagovat

[11]:...tssss - příští rok to budou jiná data (třeba 02. 12.; 13. 03. ) :-P  ;-) .

13 Ježurka Ježurka | Web | 7. listopadu 2017 v 14:41 | Reagovat

Ano, jeden musí být jak ostříž. Stále ve střehu, správně, Kitty.

14 Jan Turon Jan Turon | E-mail | Web | 8. listopadu 2017 v 9:07 | Reagovat

To byl asi pták jauvak...Jinak my jsme ve sporu s O2 uspěli. On OZ výslovně uvádí že věčná stránka převažuje nad formalitami a chce to dodavatel všechno včas a stát na svém ..V našem případě třeba tvrdili že výpověď je neplatná protože tam chybí to či ono my jsme opakovaně stali na svém přes jejich reakce které vypadaly téměř jako výhrůžky ..

15 Kitty Kitty | E-mail | Web | 8. listopadu 2017 v 9:21 | Reagovat

[14]: Děkuji za ohlas. Uvidíme! Zatím jedeme po starém a už víme, že pokud by nám slibované nevyhovovalo, přejdeme na dobíjení. Jen mě zlobí ta pokuta - zaplatíme ji a potom už ji zpět nedostaneme, i když nám změna na sjednaný paušální tarif nebude vyhovovat. Zkusím s nimi vymejlovat, že pokud by nám ani ten jejich "pohádkově laciný paušální tarif" nevyhověl, pokutu by nám vrátili. Když se člově ozve, většinou na tom vydělá, když je dostatečně vlezlý. Ale až bude zaplaceno bude pozdě.
Je divný, že je pokuta, i když ten nový tarif je taky paušál O_O

16 Janinka Janinka | E-mail | Web | 10. listopadu 2017 v 15:13 | Reagovat

No jo, někdy se to tak sejde, že je z toho jeden skoro na mokrý hadr na hlavu :-D.

17 matka matka | 10. listopadu 2017 v 15:42 | Reagovat

no, je to někdy boj. Ať již s telefonními společnostmi, nebo pojišťovnami. Nám se podařilo vybojovat zelenou kartu, zbývá, aby vrátila pojišťovna přeplatek na zrušeném autě.
A tak si říkám, všechno zlé je pro něco dobré. aneb jak říká kámoška - zůstat na žebříku vždy alespoň jednu šprušlu nad bahnem :-) I když já zas říkám - leknín vyrůstá z bahna. A tak včíl nevím :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
DĚKUJI ZA NÁVŠTĚVU A BRZY NA SHLEDANOU